به گزارش پارس ، محسن پیرهادی در گفتگو بامهربا اشاره به تشکیل ائتلاف شهر امید که در آن چهرهای مردمی و انقلابی موج می زند، اظهارداشت: بی شک ورود افراد کارامد، باتجربه و متخصص به شوراهای شهر و روستا که برآمده از بطن مردم هستند و نیازها و نقاط ضعف و قوت شهر را می شناسند، می تواند توفیقات بسیاری را برای دوره بعدی شوراها هم برای مردم و هم برای شوراها به بار آورد.

وی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را حائز اهمیت بسیاری دانست و افزود: پرشورشدن انتخابات شوراها در همه نقاط کشور نشان از عزم جدی و راسخ مردم برای آبادانی و پیشرفت کشور در هر نقطه از ایران اسلامی است.

این کاندیدای شورای شهر با تاکید بر اینکه حضور گروه های مختلف در شوراهاظرفیت بالای نظام در خدمت رسانی به مردم را نشان می دهد، تصریح کرد: تاثیر
شوراهای شهر و روستا بر زندگی مردم به صورت مستقیم، بی واسطه و قابل مشاهده است و مردم نتیجه رای هایشان را در زندگی شهری می بینند.

پیرهادی با بیان اینکه همه کاندیداها باید در راستای خدمت صادقانه به مردم درشوراها برای پیروزی در انتخابات شوراها تلاش کنند، اظهارکرد: هرچه پشتوانه رای
مردمی به کاندیداها بیشتر باشد او را در اجرای خدمات اجتماعی و وظایفی که به عهده اش است، موفق تر می کند.

به گفته وی، رای گسترده مردم ضمانت اجرایی برای حل موصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهد بود.

این کاندیدای شورای شهر با اشاره به اینکه مردم برای حضور در عرصه انتخابات احساس تکلیف شرعی می کنند، تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما درک بالایی از سیاست دارند و حضور آنان در انتخابات شوراها نقش مهمی را در سرنوشت شهر رقم خواهد زد.

پیرهادی در خصوص سبک زندگی شهری گفت: سبک زندگی شهری باید بر مبنای منویات مقام معظم رهبری باشد و در برنامه های شهری مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم جان تازه ای به شهر بدهیم باید به فرهنگ اهمیت زیادی داد و فرهنگ باید دغدغه تمام مسئولان باشد به عنوان نمونه ما در شهرسازی
با معماری اسلامی فاصله گرفته ایم که می طلبد تا همه مردم و بخش خصوصی و دولتی به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشند.