به گزارش پارس نیوز، سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا،گفت: پس از آنکه وضعیت اقتصادی کشور با چالش جدی روبرو شد، به فرمان مقام معظم رهبری شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا تشکیل شد و تاکنون جلسات متعدد و مصوبات زیادی داشته است.

وی ادامه داد: با وجود این، تاکنون مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا تغییر چندانی در زندگی مردم و رفع مشکلات اقتصادی آن‌ها ایجاد نکرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ما نمایندگان هم اطلاعات دقیقی از مصوبات و مباحث بررسی شده در شورای عالی هماهنگی قوا نداریم، تصریح کرد: معمولا گزارش اجمالی و کوتاهی از نشست‌های چند ساعته شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به اطلاع ما می‌رسد و ما از بسیاری از مباحث بی‌اطلاع هستیم.

موسوی‌لارگانی اضافه کرد: قرار بود گزارش جامعی از مصوبات و نتایج تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به نمایندگان ارائه شود اما هنوز چنین گزارشی به وکلای ملت ارائه نشده است.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا تحولی در مشکلات اقتصادی مردم ایجاد نکرده است، تصریح کرد: دولت باید مصوبات شورای هماهنگی قوا را اجرایی کند اما متاسفانه در این زمینه هم کوتاهی زیادی می‌کند و موید این ادعا آن است که بخش قابل توجهی از ملت مشکلات جدی معیشتی دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: لازم است مجلس، دولت و همچنین اعضای شورای هماهنگی اقتصادی قوا با یکدیگر همفکری کنند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم دست به دست هم دهند.

موسوی‌لارگانی با انتقاد از قیمت بالای بسیاری از کالاهای اساسی مردم،گفت: با وجود آنکه قیمت ارز کاهش پیدا کرده است اما نتیجه آن را در قیمت بسیاری از کالاها و اجناس ضروری مردم نمی‌بینیم و باید نظارت جدی در این زمینه صورت گیرد و همانطور که زمان افزایش قیمت دلار، همه چیز به یک باره گران و چندین برابر شد در شرایط فعلی هم باید همراه با کاهش ارز، قیمت سایر اقلام هم کاهش پیدا کند.