به گزارش پارس ، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آتش سوزی مهیبی به دنبال گرمای شدید هوا در مقابل کوه های سنگی « کلرادو» به وقوع پیوست که منجر به تخریب گستره زیادی از خانه ها شد.

بر اساس این گزارش، دود غلیظی تا چندین مایل از محل آتش سوزی در نزدیکی چشمه های کلرادو در جنوب کلرادو و همچنین در پارک ملی کوهستانی به سمت شمال به چشم می خورد.

بر اساس این گزارش، آتش سوزی عظیم در یک منطقه مسکونی پوشیده از درخت در شمال شرقی چشمه های کلرادو منجر شد تا بیش از یک هزار خانه از جمله برخی از خانه هایی که ارزشی بیش از یک میلیون دلار داشتند، تخلیه اجباری شوند.

تصاویر ویدئویی از یک بالگرد نشان می دهد که چندین خانه بزرگ در شعله های آتش در حال سوختن هستند. حدود هشت خانه به طور کامل سوخته است اما تعداد دقیق این خانه ها مشخص نیست زیرا آتش به سرعت در حال پیشروی است.

مقامات کلرادو گزارش کردند که آتش نشان های زیادی در محل حاضر شده و تلاش می کنند حتی الامکان آتش را مهار کنند و مقامات پلیس نیز عملیات جستجو را آغاز کرده اند تا افراد را از گرفتار شدن در شعله های آتش نجات دهند.

بر اساس این گزارش، یک بالگرد « یو اچ ۶۰ بلک هاوک» از جانب گارد ملی ارتش کلرادو و سه بالگرد دیگر برای عملیات مهار آتش به محل حادثه اعزام شده اند.