پارس به نقل از ایسنا، « جلال منکرسی» معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در جلسه ی تودیع و معارفه ی فرماندار قصرشیرین افزود: در حوزه ی وحدت ملی هر برگ رای ما به سیل خروشانی تبدیل که این سیل خروشان سبب بالا آمدن رییس جمهوری توانمند می شود.

وی تصریح کرد: انتخابات تکلیف فردی، اجتماعی و امری واجب بر همگان است که در پای صندوق های رای حضور داشته باشیم، چون هر برگ رای ما پرتاب تیری به سمت دشمن است تا فشارها و توطئه ها علیه کشور را بی اثر و خنثی کند.

منکرسی با بیان این که هم اکنون جنگ علیه کشور یک جنگ اقتصادی است و خنثی کردن این جنگ به حضور ما در انتخابات ۲۴ خرداد بستگی دارد، اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات یک واجب عینی و کفایی و نیز اقدامی برای حفظ استقلال و آزادی کشور است.

وی با اشاره به این که تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات چهارمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ی ریاست جمهوری در شهرها و بخش های استان کرمانشاه پیش بینی و اتخاذ شده است، گفت: ان شاءالله با یک مدیریت توانمند شاهد برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم در ۲۴ خرداد هستیم.

در این نشست از زحمات « حسین پروین» فرماندار پیشین شهرستان قصرشیرین تقدیر شد و « یاور محمدی» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان مرزی معرفی شد.

انتهای پیام