به گزارش پارس به نقل از مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبیعی است که ائتلاف هر مجموعه ای برای ایجاد انسجام و بالا بردن رای و اینکه رئیس جمهور با رای بیشتری انتخاب شود بسیار موثر و کلیدی است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من ائتلاف یک امر پسندیده و مطلوبی است که همه خواهان این موضوع هستند و بسیاری از آحاد مردم، مومنین، متدینین و اصولگرایان انتظار دارند که مجموعه کاندیداها در کنار یکدیگر بنشینند و به ائتلاف برسند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه هر چه ائتلاف بیشتر صورت گیرد رقابت جدی تر خواهد شد، افزود: با ائتلاف کاندیداها هم حضور مردم در پای صندوق بیشتر می شود و هم رئیس جمهور با رای بالاتری انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: درست است که در مجموع آمار شرکت کنندگان در انتخابات به عنوان پشتوانه عظیم نظام مطرح می شود اما خود رئیس جمهوری که منتخب مردم است نیز باید دارای رای بالایی باشد چرا که این امر بسیار برای پیشرفت کشور موثر و مفید است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: در مجموع خواسته مومنین، متدینین و اصولگرایان این است آقایانی که ادعای اصولگرایی دارند در مقام عمل ائتلاف کنند و یک نفر در صحنه بماند تا هم انتخاب را آسان کرده و هم میزان رای و رقابت را بیشتر کنند.