به گزارش پارس ، حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یک حرکت بزرگ در عرصه سرنوشت آینده مردم در حکومت اسلامی است، اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز انتخابات به یک موضوع مهم بین المللى تبدیل شده که بر این اساس دستگاه هاى فکرى دشمنان این رویداد مهم سیاسی ایران را رصد می کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری مرحله بزرگی را در مسیر رسیدن به هدف والای جامعه اسلامی رقم خواهد زد، گفت: اهمیت شرکت در انتخابات بر کسی پوشیده نیست و در این زمینه نیز حضرت علی (ع) فرموده اند که کشور اصلاح نمی شود، مگر اینکه کارگزاران و زمامدارانش صالح باشند.

جمشیدی با بیان اینکه انتخاب غیر اصلح خیانت به خدا و رسول و مسلمین است تاکید کرد: از بین منتخبین و تایید صلاحیت شدگان توسط شورای نگهبان باید فردی اصلح را برای ریاست جمهوری در کشور انتخاب کنیم و به آن رای دهیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه فرد اصلح باید دارای ویژگی های مورد تایید اسلام و ولایت باشد، گفت: تقوا و تعهد به ولایت مطلقه فقه و نظام جمهوری اسلامی، ارزشهای اسلامی و خون شهدای انقلاب اسلامی از جمله این ویژگی ها است.

وی با اشاره به شاخص هایی چون مدیر و مدبر بودن و شجاع و خدا ترس بودن فرد اصلح نیز گفت: رئیس جمهور باید فردی بصیر و روشنگر باشد.

جمشیدی در خصوص شناخت فرد اصلح نیز ابراز داشت: یک راه تشخیص خود فرد است که با علم قبلی و یا شناخت قطعی فرد اصلح را انتخاب می کند و اما اگر شناخت نداشت می تواند با مشورت با افراد عالم در این خصوص تصمیم بگیرد.

وی در پایان بر لزوم بصیرت انتخاباتی بر اساس مولفه های دینی و شیعی نیز تاکید کرد.