به گزارش پارس نیوز، 

غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری عصر امروز(سه شنبه) در مجمع عالی سازمان بسیج اساتید کشور که با حضور استادان صاحب نظر از دانشگاه ها، مراکز علمی و تصمیم ساز کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت دانشگاه‌ها و ترسیم راهبرد‌های آینده پژوهانه در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد گفت: بسیج را ادامه راه انقلاب و ساز و کاری برای حفظ شور و حال انقلابی می‌دانم.

وی با بیان اینکه در طول سال های مختلف قبل و بعد از انقلاب همواره شاهد تغییراتی بوده ایم تصریح کرد: به طور مثال انجمن‌های اسلامی در دانشگاه‌ها قبل از انقلاب یک صدا‌تر بود، ولی امروز دچار چند صدایی شده به طوری که یکی از آن‌ها در دوره‌ای بیانیه‌ای صادر کرد که نباید حکومتی اسلامی داشته باشیم، ولی بسیج همواره در طول چهل سال گذشته یک صدا و پای آرمان‌های انقلاب و امام مانده است.

وی به جلسه تصویب اساسنانه بسیج در شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: در آن دوران شخصی اعتراض کرد که قرار است دانشگاه‌ها به پادگان تبدیل شود و تلاش داشت از تصویب بسیج جلوگیری کند که موفق نشد. بعد‌ها شاهد بودیم طرفداران او در خیابان‌ها شعار انقلاب بدون اسلام سر می‌دادند.

حداد عادل بابیان اینکه بسیج باید به گروهی مرجع تبدیل شود ادامه داد: امروز در کشور شاهد جابه جایی در گروه‌های مرجع هستیم و بسیاری از گروه‌هایی که در اوایل انقلاب حضوری پر رنگ داشتند امروز کنار رفتند و جای خالی یک گروه مومن و انقلابی احساس می‌شود که بسیج این ظرفیت و قابلیت را دارد.