به گزارش پارس نیوز، 

 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی 21 آبان در صحن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی به صورت گسترده پولشویی انجام می ‌شود موجب تشدید فشار کشورهای غربی به ایران شد.

در همین زمینه گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ظریف خطای بسیار بزرگی کرد و در هیچ کجای دنیا وزیر خارجه یک کشور به ملت خودش همچین اتهامی وارد نمی ‌کند.

وی افزود: ظریف اتهامی نابخشودنی به نظامی توحیدی وارد کرده است که به هیچ وجه قابل بخشش نیست و درصورت وجود همچین موضوعی بدیهی است که باید اطلاعات آن را در اختیار مراجع زیر ربط قرار دهد.

ایشان در ادامه عنوان کرد: وزیرخارجه یک کشور باید در شرایط سخت و فشار تحریم‌ ها با فعال کردن توان دیپلماسی خود درصدد رفع موانع و حل مشکلات باشد اما ما متاسفانه شاهد این هستیم ایشان در شرایطی آتو دست دشمن می‌ دهد که آن‌ ها با اعمال تحریم ‌های ظالمانه می‌خواهند مقاومت مردم ما را از بین ببرند.

نماینده مردم بروجرد در پاسخ به اینکه احتمال استیضاح ظریف در محافل سیاسی مطرح است تاکید کرد: قطعا ایشان با حضور در مقابل نمایندگان ملت باید بابت ادعای مطرح شده توضیح دهند و این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.