به گزارش پارس ، بیژن مقدم مدیرمسئول روزنامه جام جم در گفت وگو با  فارس با اشاره به لزوم وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون آرایش صحنه مقداری شفاف تر شده و دوستانی که در جبهه اصولگرایی هستند با برداشت درست از صحنه موجود باید تصمیم انقلابی صحیحی بگیرند.

وی افزود: اگر هدف این بوده که تا امروز افرادی بیایند و ترویج یک گفتمان را صورت دهند که این کار تا الان انجام و بحث های مربوط به گفتمان مطرح شده است اما اگر هدف شان این است که رای مردم را به سمت مردی از اصولگرایان جذب کنند، این کار با تعدد نامزدهای اصولگرا محقق نمی شود.

مقدم بر همین اساس به کاندیداهای اصولگرا تأکید کرد باید در فرصت باقیمانده انصراف و کناره گیری به سمت فرد مشخصی از جبهه اصولگرایان را اعلام کنند و توضیح دهند که چرا این کار را کرده اند.

وی از آنها خواست که به مردم اعلام کنند که ما هدف های بزرگ تری داریم؛ به خصوص که بر اساس نظر سنجی های معتبر، میزان رای هر فرد مشخص است و برخی می دانند که رای نمی آورند ولی همچنان اصرار دارند در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرمسئول روزنامه جام جم گفت: کاندیداها باید در فرصت باقیمانده کمک کنند تا رای مردم از پراکندگی خارج و به سمت فردی که امکان رای آوری بیشتری دارد سوق داده شود که در این صورت، مردم هم بهتر انتخاب می کنند.

مقدم با اشاره به کناره گیری حدادعادل از عرصه انتخابات گفت: کار آقای حدادعادل کار بسیار خوبی بود و ایشان در این خصوص توضیح هم دادند و یا کاری که در جبهه اصلاحات انجام شد که نامزدی به خاطر هدف مشترک، به نفع دیگری کنار کشید.