به گزارش پارس ، به نقل ازتسنیم، مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) با صدور بیانیه ای به حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با استعانت از مکتب رهایی بخش اسلام، حماسه بزرگی را در عصر مادّی گرا آفرید؛ نظامی را بنیان نهاد که مبتنی بر آراء و خواست عمومی بود. رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر دو کلمه جمهوریت و اسلامیت نظام تاکید فرموده و هرگز اجازه ندادند یک کلمه از آن کم یا کلمه ای بدان اضافه شود. آنگاه ملت بزرگ ایران اسلامی در یک رفراندوم باشکوه بر آن صحه گذاشته و با استقامت در برابر استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار باعث درخشش ایران اسلامی در سرتاسر جهان شدند. حال با نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات مشتی محکم تر از همیشه بر دهان استکبار جهانی، در راس آن آمریکای منفور و رژیم مجعول صهیونیستی وارد خواهند نمود.

اکنون مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضوی از جنبش عظیم دانشجویی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می خواهد تا با رعایت اخلاق انتخاباتی و عدم تخریب رقبا و با رعایت قانون زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پویا را فراهم نموده و همچنین بعد از پیروزی در انتخابات، منتخب مردم با سرلوحه قراردادن دستورات دین مبین اسلام و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سعی در خدمت به ملت، نظام و کشور همیشه اسلامیمان داشته باشد.

انشاالله و همچنین از عموم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی جهت شرکت در انتخابات دعوت می نماید که با مشارکت حداکثری خود و با تحقیق و بررسی در سوابق و برنامه های کاندیداها به اصلح ترین انتخاب برسند زیرا که ملت غیور ایران اسلامی سرنوشت جهار ساله خود را در روز ۲۴خرداد رقم خواهند زد تا با حضور خود در پای صندق های رای برگ زرینی به صفحات موفقیت تاریخ انقلاب اسلامی ایران افزوده گردد.

در پایان مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به دشمنان کوردل ایران اسلامی اعلام می دارد انتخابات، بستر حضور گسترده مردم و تجلی گاه تکرار حماسه پرشور ملتی است که نهضتی عظیم را به رهبری مصلح و انقلابگر بزرگ قرن حضرت امام خمینی (ره) به ثمر رسانده است و برای شکل گیری و بقای نظام حکومتی برخاسته از آن در عرصه های گوناگون مقابله با قدرت های استعماری و ایادی داخلی آنها به دفاع پرداخته است.

اینک این مردم دیگر بار در صحنه انتخابات حاضر می شوند تا انقلاب اسلامی را تداوم بخشند و بقای نظام اسلامی را تضمین کنند و راه امام خمینی (ره) را که احیاگر دین و عزت بخش مسلمین و منادی بزرگ آزادی و استقلال است تداوم دهند. برای انجام انتخابات صحیح و موفق و برتر رهنمودهای امام خمینی (ره) همچنان مشعل راه ملت مسلمان ایران اسلامی می باشد.

" والسلام علی من التبع الهدی"