به گزارش پارس ، نادر عبدالامام فعال سیاسی بحرینی در گفت وگو با  فارس در منامه تاکید کرد: در شرایطی که سرکوب مردم و معترضان در بحرین ادامه دارد ولیعهد در واشنگتن از اصلاحات و حقوق بشر سخن می گوید.

وی تاکید کرد: گرچه جامعه جهانی همچنان نظام آل خلیفه را به اصلاحات واقعی و گفتگوی نتیجه بخش فرا می خواند اما مسئولان نظام هنوز بر سیاست سرکوب تاکید داشته و آن را در پیش گرفته اند.

این فعال سیاسی بحرینی در ادامه گفت: هیچ نظامی در هیچ نقطه از دنیا مانند نظام آل خلیفه به سیاست سرکوب و به حاشیه راندن اکثریت مردم خود اقدام نکرده است.

اخراج کارمندان شیعه ادامه دارد

عبدالامام در توضیح این مطلب افزود: روند اخراج کارمندان شیعه و عدم به کار گیری فارغ التحصیلان جدید، ادامه داشته و در مقابل نظامیان بازنشسته و خارجی ها به کار گرفته می شوند و این منطق اصلاح است.

وی گفت: بر اساس آمار، شیعیان بحرین ۶۵ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند اما این گروه به حاشیه رانده شده و در معرض تبعیض قرار گرفته و اجازه داده نمی شود در هیچ یک از وزارتخانه های مهم، پستی داشته باشند.

این مخالف بحرینی اظهار داشت: نظام حاکم در سوریه در تلاش برای همه پرسی با نظارت بین المللی در خصوص شکل و ساختار نظام است اما آل خلیفه با همه پرسی نیز مخالف است.