به گزارش پارس به نقل از مهر، محمدرضا عارف که امشب در جمع هزاران طرفدار پر شور خود که در خانه والیبال برگزار شد با بیان این که امروز در ۵ شهر سخنرانی داشتم و در همه جا فضا به باشکوهی اینجا بود گفت: خوشحالم شاهد حضور دانشجویان جوانان و همه مردم در صحنه هستم. منتظرم در ۲۴ خرداد این استقبال با شکوه را ببینیم.

عارف با بیان این که شرایط فعلی حضور حداکثری را می طلبد افزود: کشور را باید بر روی ریل عقلانیت قرار دهیم. اصلاح طلبی با سعه صدر می تواند پیشرفت کشور را رقم بزند. برخی از جوانان برای حضور در انتخابات انگیزه ندارند که شما باید آن ها را برای شرکت در انتخابات تشویق کنید. اصلاح طلب عقب نشینی نمی کند. حاکمیت عقلانیت نیاز به حضور شما دارد.

معاون اول دولت اصلاحات ادامه داد: ایجاد شغل روابط با سایر کشور ها کنترل تورم، توسعه فرهنگی و توسعه اقتصادی نیاز به حضور شما دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که ما نیاز به رای شما داریم گفت: در طول سابقه اجرایی ام هیچ گاه اخلاق را کنار نگذاشته ام و مبنای تصمیم گیری ام اخلاق بوده است. در انتخابات جاری از ابتدا بنا را بر اجماع اصلاح طلبان گذاشتم و گفتم اگر خاتمی و هاشمی بیایند کنار می روم.

وی ادامه داد: بعد از این که حضور این دو عزیز در انتخابات منتفی شد اعلام کردم هر اجتماعی با محوریت خاتمی را تمکین می کنم.

کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ادامه داد: اصلاح طلبان با محوریت خاتمی به هر اجتماعی برسند از آن تمکین می کنم در حاکمیت اصلاح طلبی حاکمیت قانون مداری مطرح است. امیدوارم در روزهای آینده خاتمی نظر خود را اعلام کند و هرچه نظر ایشان باشد تمکین می کنم و خودم را خدمت گذار می دانم و بر عهدم پایبندم.

عارف در پایان گفت: امیدواریم در جمعه آینده حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای ببنیم. شما را به خدا می سپاریم.