به گزارش پارس ، مسعود زریبافان در گفت وگو با فارس، در خصوص مصوبه مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که هم خودم پاک هستم و هم دستگاه و همکارانم، از هر گونه بررسی استقبال می کنم و هراسی از این گونه بررسی ها ندارم.

وی ادامه داد: همکارانم در بنیاد شهید با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را ارائه می دهند؛ اما بعضی ها که خودشان مشکل دارند و در دوران مدیریت خود در بنیاد شهید تخلفاتی کرده اند، به خاطر این تخلفات او را برکنار کردیم که او هم به خاطر برکناری و انتقام از من، می خواهد بنیاد شهید را بد نام کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: هر کسی که قرار است برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بیاید و بررسی کند، خواهد دید که پر کارتر و پاک تر از زریبافان کیست؟ سالم تر و مقدس تر از بنیاد کدام نهاد است؟ فردی که قرار است بررسی کند، بیاید و تمام زندگی مرا زیر و رو کند؛ من ادعایی ندارم، فقط خود را سرباز مخلص نظام و خادم ایثارگران می دانم؛ از این مسائل هم نمی ترسم.

وی درخصوص بحث مطرح شده در مجلس با عنوان اختلاس ۱۵ میلیاردی در بنیاد شهید گفت: در این جریان یک کارمند بازنشسته ای با جایی تبانی کرده و پول را به جای اینکه به حساب بنیاد بریزد، به حساب شخصی اش ریخته بود؛ ما هم از آن کارمند بازنشسته شکایت کردیم و این پول را از او پس گرفتیم. کجای این اختلاس است؟ اختلاس یعنی اینکه مسئولی در زمان مدیریتش پولی را که برای درمان جانبازان است را بردارد و سکه بخرد و به افراد بدهد تا به او رأی بدهند.