به گزارش پارس ، فرهاد بشیری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه کاندیدا ها باید تلاش کنند در روزهای پایانی شور و نشاط برای حضور مردم پای صندوق های رای ایجاد کنند، گفت: برای اینکه شور و نشاط در برگزاری انتخابات حاکم باشد و مشارکت حداکثری فراهم شود عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. مثل نقشی که کاندیدا ها می توانند در این بخش ایفا کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: به نظر می رسد در روزهای باقیمانده تا برگزاری انتخابات باید کاندیدا ها تلاش کنند تا فعالیت ستادها ساماندهی شده و از ظرفیت آنها بیشتر استفاده شود.

وی به نقش رسانه ها و بویژه صدا و سیما در مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: برگزاری مناظره ها نیز فرصت خوبی را در اختیار کاندیدا ها قرار داد تا دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کنند. البته امیدواریم در آینده این فرآیند ادامه یابد و در مورد انتخابات مجلس هم بتوان از سیستم هایی مانند صدا و سیما استفاده کرد که یقینا می تواند تاثیرگذار باشد.

بشیری با بیان اینکه انتخابات، ایجاد امیدواری در مردم است، اظهار کرد: کاندیدا ها باید تلاش کنند که در هر سطحی در مردم امیدواری ایجاد کنند تا شرایطی که آنها را نگران می کند بهتر شود. از گفتن وعده های غیرواقعی یا بلندپروازانه بپرهیزند که روش مطلوبی نیست و مردم خود متوجه هستند که جایگاه ها به چه اندازه ای است لذا باید وعده هایی که داده می شود مناسب و معتدل باشد.