به گزارش پارس به نقل از خراسان؛ پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI. IR به همراه اینفوگرافیک این قول ها، کلیپ صوتی « نامزدها قول بدهند که… » را نیز منتشر کرده است. این کلیپ صوتی شامل بیانات حضرت آیت ا… خامنه ای درباره قول هایی است که نامزدهای ریاست جمهوری باید به ملت ایران بدهند. بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی که در این کلیپ کار شده است عبارت است از:

« آن کسانى که امروز با مردم حرف می زنند، آنچه که توانایى انجام آن را دارند و مردم به آن احتیاج دارند، آن را با مردم در میان بگذارند؛ قول بدهند با عقل و درایت عمل خواهند کرد؛ اگر برنامه اى در هر موردى از مسائل دارند، آن برنامه را براى مردم ارائه کنند؛ قول بدهند که با پشتکار و ثبات قدم در این میدان پیش خواهند رفت؛ قول بدهند که از همه ظرفیت هاى قانون اساسى براى اجراى وظیفه بزرگِ خودشان استفاده خواهند کرد؛ قول بدهند که به مدیریت اوضاع کشور خواهند پرداخت؛ قول بدهند که به مسئله اقتصاد - که امروز میدان چالش تحمیلى بر ملت ایران از سوى بیگانگان است - به خوبى خواهند پرداخت؛ قول بدهند حاشیه سازى نمی کنند؛ قول بدهند دست کسان و اطرافیان خود را باز نخواهند گذاشت؛ قول بدهند که به منافع بیگانگان، به بهانه هاى گوناگون، بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد. بعضى با این تحلیل غلط که به دشمنان امتیاز بدهیم تا عصبانیت آن ها را نسبت به خودمان کم کنیم، عملاً منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح می دهند؛ این اشتباه است. عصبانیت آن ها ناشى از این است که شما هستید، ناشى از این است که جمهورى اسلامى هست، ناشى از این است که امام در اذهان مردم و در برنامه هاى این کشور زنده است، ناشى از این است که روز ۱۴ خرداد - روز رحلت امام - مردم در سرتاسر کشور به جوش و خروش مى آیند؛ عصبانیت آنها مربوط به این چیزها است. عصبانیت دشمن را باید با اقتدار ملى علاج و جبران کرد.

اگر ملت مقتدر باشد، توانا باشد، نیاز خود را کم کند، مشکلات خود را برطرف کند و امروز که مسئله اقتصاد مسئله اصلى است، بتواند اقتصاد خود را روبه راه کند، دشمن در مقابله با ملت ایران بى دفاع خواهد ماند. به هرحال آن چه که مهم است، عزم و اراده، باور به خدا، باور به مردم و باور به خود هم براى نامزدهاى انتخابات، هم براى آحاد مردم است.

ده روز دیگر برادران من! عزیزان من! عرصه یک امتحان بزرگ است و امیدواریم انشاءا… در این امتحان بزرگ، حماسه اى پربرکت و داراى نتایج درخشان براى این ملت از سوى پروردگار رقم بخورد. " و لا حول و لا قوّة الّا بالله العلىّ العظیم. " »