به گزارش پارس نیوز، 

جامعه روحانیت مبارز به مناسبت سیزدهم آبان‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا(بقره217)

پیوسته مشرکان با شما می جنگند تا اگر بتوانند شما را از دین(هدفتان) برگردانند.

پنجاه و چهار سال از جدال سخت و نفس گیر ملت بزرگ ایران با امریکای جهانخوار می گذرد. ماجرای کاپیتولاسیون و مصونیت حقوقی شهروندان امریکائی در ایران و تبعید حضرت امام رحمه الله علیه در سال 1343 و به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط عمال رژیم ستم شاهی در آبان 1357 وتسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 و از آن پس درگیری وکشمکش روزمره جمهوری اسلامی ایران در جنبه های مختلف نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تبلیغی با طاغوت زمان و نظام استکباری امریکا یکی از پررویدادترین و طولانی ترین برخوردهای ادوار تاریخی را به خود اختصاص داده است.

انقلاب اسلامی بصورت کابوسی برای همه سردمداران دولت امریکا درآمده است. حرکت ملت ایران آغازی بر پایان دوران سلطه و یکجانبه گرائی و قداره بندی بین المللی است که هر روز شاهد افول بخش هائی از آن می باشیم.

جمهوری اسلامی ایران کاخ پوشالی و طبل توخالی مدعیان دروغین تمدن، حقوق بشر، حقوق کودک، حق تعیین سرنوشت، حق آزادی و حق استقلال را به رسوائی کشانده و جبهه طغیان، قساوت، آدم کشی و توحش مدرن را که در مثلث امریکا، اسرائیل و عربستان نمود یافته است را در دادگاه قضاوت و وجدان جهانی محکوم ساخت و پیروزمندانه سنگر به سنگر به پیش راند.

جامعه روحانیت مبارز به همراه ملت قهرمان و انقلابی ایران در راهپیمائی باشکوه مبارزه با مستکبرین، متجاوزین و کودک کشان حضور خواهد یافت و شعار الهی مرگ بر امریکا را فریاد خواهد زد.

به امید شکست جبهه استکبار، صهیونیسم و هم پیمانان منطقه ای آنان