به گزارش پارس نیوز، 

جبار کوچکی‌نژاد عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به وزرای‌ پیشنهادی به مجلس گفت: دژپسند‌ و شریعتمداری‌ وزرای پیشنهادی اقتصاد و کار لب مرز قرار دارند و شاید با 5 رأی بالاتر موفق به حضور در کابینه دولت شوند.

وی تصریح کرد: شریعتمداری‌ به دلیل عملکرد ضعیفش‌ در وزارت صنعت و معدن اکنون مخالفان بسیاری دارد، دژپسند‌ هم عملکرد خوبی در سازمان برنامه و بودجه نداشته است لذا برخی نمایندگان نظر مثبتی به وی ندارند.

کوچکی‌نژاد تأکید کرد: باتوجه به اینکه هر وزیری‌ در حوزه اقتصاد وارد شده است نتوانسته موفق عمل کند، دژپسند‌ هم با توجه به سابقه‌اش نمی‌تواند تحولی در بخش اقتصادی، بانک‌ها و ... به وجود بیاورد‌.

وی تأکید کرد: اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی‌ هم به دلیل سوابقش مخالفانی‌ دارد، اما احتمالاً می‌تواند در جلسه رأی اعتماد نظر نمایندگان را جلب کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی‌ با اشاره به اینکه رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت و معدن هم به دلیل 3 دوره نمایندگان مجلس بودن با نمایندگان قدیمی آشنایی دارد، گفت: این نمایندگان برای رحمانی تبلیغ می‌کنند و یقیناً می‌تواند رأی اول را در میان وزرای‌ پیشنهادی به دست بیاورد.

کوچکی‌ نژاد تصریح کرد: فراکسیون نمایندگان تاکنون تصمیمی درباره وزرای‌ پیشنهادی نگرفته و قرار است شنبه صبح جلسه‌ای در این مورد تشکیل دهد، البته بعید می‌دانم به دلیل وجود موافقان و مخالفان متعدد این فراکسیون درباره وزرای‌ پیشنهادی به اجماع برسد.