به گزارش پارس نیوز، 

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی کار، راه، صنعت و اقتصاد، گفت: اگر چه محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار راه سختی را در پیش دارد اما رایزنی‌هایی را با نمایندگان داشته و با این رایزنی‌ها و رفت‌وآمدها شرایط را برای خود مساعدتر کرده و پیش‌بینی من این است که هر 4 وزیر پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت.

وی افزود: اگر چه شریعتمداری شانس کمتری برای وزارت داشته اما دیدگاه نمایندگان با توجه به رایزنی‌های شریعتمداری با آنها نسبت به وی بهتر شده اما با این وجود همچنان مخالفان جدی خود را نیز از میان وکلای ملت دارد اما باز هم راه سخت‌تری را نسبت به دیگر وزرای پیشنهادی در پیش دارد. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در رابطه با سایر وزرای پیشنهادی مخالفت جدی مطرح نشده و به نظر این گونه می‌آید که با چند رأی بالا و پایین وزرای پیشنهادی صنعت، اقتصاد و راه بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند. 

پورمختار خاطرنشان کرد: حتی در مورد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم که چند ماهی است وزیر ندارد و گرفتار است لازم است صاحبی پیدا کند.

وی در پایان گفت: در مورد رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت این گونه پیش‌بینی می‌شود که رأی بیشتری را نسبت به دیگر وزرا بتواند از مجلس کسب کند و با رأی بالاتری به وزارتخانه صنعت برود.