به گزارش پارس به نقل از ایسنا، اسدالله بادامچیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره ارزشمند و راهگشا بوده است و در این فرمایشات نیز نکات با اهمیتی را مطرح کردند.

وی افزود: ایشان توصیه فرمودند که باید در کنار مشکلات، موفقیت ها هم دیده شود؛ ضمن اینکه رهبر انقلاب این نکته را نیز حائز اهمیت دانستند که نظام جمهوری اسلامی توانسته است با وجود دشمنی ها، تحریم ها، فشارها و کج سلیقگی های داخلی به مرتبه ای از اوج اقتدار و عظمت دست پیدا کند.

بادامچیان در ادامه اظهار کرد: شاهد هستیم که در این انتخابات کسانی که فتنه گر بودند هیچ موقعیتی پیدا نکردند. همچنین اصلاح طلبان و اصولگرایان افراطی نیز نتوانستند به جایگاهی دست پیدا کنند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و حضور چندروزه هاشمی رفسنجانی در این عرصه گفت: برخی می خواستند از حضور آقای هاشمی در جهت بهره گیری های جناحی استفاده کنند اما این موضوع با درایت آقای هاشمی حل شد و ایشان هیچگونه اظهارنظر منفی دراین راستا نکردند بلکه دعوت کننده مردم به حضور گسترده در انتخابات نیز بودند. از سوی دیگر اگرچه دوستان آقای رییس جمهور در بحث رد صلاحیت آقای مشایی اعتراض کردند، اما برخورد خشنی نداشتند.

وی ادامه داد: این موضوع مهمی بود که اطرافیان جناب آقای هاشمی با متانت و زرنگی اظهارنظری نکردند و بهانه به دست کسی ندارند که این کارشان قابل تقدیر و تشکر است.

بادامچیان با بیان اینکه" در حال حاضر در صحنه انتخابات سلیقه های مختلفی حضور دارد" ، گفت: تمام سلیقه های مطرح در نظام در این هشت نفر کاندیدا مشاهده می شود.

وی همچنین با اشاره به مناظره های تبلیغاتی کاندیدا ها در تلویزیون اظهار کرد: معلوم است که کاندیدا ها اهل برخورد و بداخلاقی نیستند و از سویی دیگر صدا و سیما نیز تجربه گذشته خود را به کار برد و صحنه آرایی بسیار خوبی داشت.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وظایف کاندیدا ها، مسئولان و مردم در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم انقلاب کردند و این انقلاب مال خودشان است و اگر در عرصه انتخابات حضور پیدا نکنند، در واقع حقشان را به دیگران واگذار کرده اند. اگر تعداد بیشتری به پای صندوق های رای بیایند، در واقع رای بیشتری هم به جمهوری اسلامی داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه" حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات موجب می شود که رییس جمهور از جایگاه محکم تری برخوردار شود" ، اظهار کرد: حضور گسترده مردم اثری منطقه ای و جهانی نیز خواهد داشت و موجب بازدارندگی دشمنان از توطئه هایشان می شود و کشورهای منطقه را امیدوار خواهد کرد.