به گزارش پارس به نقل از مهر، در شانزدهمین روز از برنامه انتخاباتی کاندیداها در رسانه ملی، به پخش مستند دوم سعید جلیلی در ساعت ۲۰: ۱۰ و مستند دوم محسن رضایی از ساعت ۲۳: ۳۰ از شبکه اول سیما اختصاص خواهد شد.

مستند های پخش شده به ترتیب ۲۳: ۳۰ و ۰۰: ۳۰ از شبکه جام جم سیما باز پخش خواهد شد.

همچنین غلامعلی حداد عادل در ساعت ۱۹: ۱۰ با حضور در شبکه سه سیما به مدت ۶۰ دقیقه به سوالات جوانان پاسخ خواهد داد و محمد باقر قالیباف در شبکه چهار سیما ساعت ۱۸: ۱۰ به مدت ۶۰ دقیقه با سه کارشناس گفتگو خواهد کرد.

برنامه پایانی سیما در دهمین روز تبلیغات انتخابات به پخش گفتگوی ضبط شده علی اکبر ولایتی اختصاص خواهد داشت. این گفتگو از ساعت ۲۲: ۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه خبر پخش خواهد شد.

برنامه های رادیویی امروز نیز با پخش گفتگوی محمد باقر قالیباف از ساعت ۱۷: ۳۰ در رادیو ایران به مدت ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و سعید جلیلی از ساعت ۱۶: ۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه در رادیو جوان به معرفی خود می پردازد و غلامعلی حداد عادل ساعت ۹: ۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه در رادیو ورزش سخن خواهد گفت. همچنین محمد غرضی ساعت ۱۸: ۰۰ در رادیو معارف به معرفی خودش خواهد پرداخت و از ساعت ۹: ۳۰ مستند رادیویی محمد رضا عارف به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.