به گزارش پارس نیوز، 

«یوسی کوهن»، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) امروز (دوشنبه) در یک سخنرانی در همایش بودجه در وزارت دارایی این رژیم ادعاهایی واهی و بی اساس علیه ایران را مطرح کرد.

وی در این سخنرانی مدعی شد: سازمان موساد همانند نوک پیکانی علیه تهدیدهایی مثل برنامه های هسته ای و موشکی ایران و حمایت تهران از جنبش حماس محسوب می شود.

کوهن در بخش دیگری از این سخنرانی از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته ای ایران (برجام) و همچنین به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد؛ اقداماتی که به ترتیب خشم متحدان اروپایی واشنگتن و همچنین فلسطینیان را به دنبال داشته است.

رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 18 اردیبهشت سال جاری میلادی کشور خود را از توافق هسته ای ایران خارج کرد و از اعمال دور جدید تحریم ها علیه تهران خبر داد. دونالد ترامپ همچنین کشورهای دیگر را تهدید کرده است که در صورت ادامه تبادل تجاری با تهران، آنها را هم تحریم می کند.

وی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی خبر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و با این کار خشم مردم جهان و بخصوص مسلمانان را برانگیخت.