به گزارش پارس محمدرضا امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، خاطر نشان کرد: طبیعی است که انتخابات ریاست جمهوری روی انتخابات شوراها سایه بیندازد اما از زمانیکه تبلیغات شوراها شروع شده حال و هوای بهتری ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای پرشورتر برگزار شدن انتخابات شوراها باید کاری کرد که اهمیت و ضرورت آن برای مردم روشن شود هرچند صدا و سیما به اندازه انتخابات ریاست جمهوری به شوراها نمی پردازد ولی لازم است در این خصوص کارهایی انجام دهد که تاثیرگذار باشد.

نماینده کهنوج شروع تبلیغات انتخابات شوراها را برای پرشورتر برگزار شدن آن موثر دانست و ادامه داد: در روزهای آینده باید شاهد صحنه های بیشتری از این دست باشیم تا بحث انتخابات شوراها داغ تر شود.

امیری با بیان اینکه نمی توان از صدا و سیما خورده گرفت که چرا به انتخابات ریاست جمهوری بیشترمی پردازد، گفت: تشخیص صدا و سیما بر این بوده که به انتخابات ریاست جمهوری بیشتر بپردازند، پوشش خوبی هم روی این انتخابات داده و مباحث خوبی در مناظره ها مطرح شده است.

وی در عین حال به صدا و سیما توصیه کرد: در چند روز باقیمانده به انتخابات شوراها هم توجه کند تا انتخابات شوراها مغفول واقع نشود.