به گزارش پارس نیوز، نماینده اصلاح‌طلبی که همچون همیشه با صحبت‌های جنجالی اما بی‌فرجام خود پشت تریبون کنگره حاما رفت و با آغازی طوفانی به سخنرانی پرداخت...

«جوانی پس از مصرف شیشه مادر و مادربزرگش را کشت. در ریز این خبر مطالب مرتبط را هم ببینید؛ زن خیانتکار.  اینها اخباری است که برای ما عادی شده است. واقعا مسئله روز ما چیست؟ آیا مسئله ما این است سهمیه این حزب و آن شخص در شورای عالی چقدر است؟ خانم دولتی عضو باشد یا نباشد؟ چرا غافل شدیم از مسائل جامعه. ما چقدر به دردها توجه داشتیم؟ فراکسیون امید چه می‌کند، ما دیگر به این مسائل فکر هم نمی‌کنیم.  سوسیال دموکراسی چیست؟  عدالت اجتماعی در کجای معادلات ما قرار گرفته است؟»

صادقی این صحبت‌ها را اظهار کرد و در ادامه با بیان اینکه «اصلاح‌طلبان فقط هدف‌شان به قدرت رسیدن است و وقتی به قدرت می‌رسند دیگر برنامه ندارند» گفت: در خصوص FATF باید بگویم کیهان مثل برجام در حال شیطنت رسانه‌ای است که اصلاح‌طلبان با پیوستن به استانداردهای جهانی گفته‌اند مشکلات حل می‌شود. ما گفتیم جزئی از مشکلات می‌تواند حل شود و این را عامدانه تبلیغ می‌کنند؛ در این دام نیافتیم.

این فعال اصلاح‌طلب اظهارات خود را نیز اینگونه به پایان برد: «باید همه به میدان بیایند. جبهه ملی هم باید بتواند کنگره برگزار کند .باید به بلوغ برسیم و مسائل را حل کنیم. ایستا و راکد نمی‌توان به مسائل نگاه کرد. نباید ابزاری هم به این مسائل نگاه کنیم.  امیدواریم عمق استراتژی خودمان را به جای سواحل مدیترانه در جامعه خودمان جستجو کنیم.