به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فرج کمیجانی دبیر ستاد ائتلاف اصلاح طلبان  با اشاره به جلسه امروز اعضای لیست اصلاح طلبان در انتخاابت شوراها با سید محمد خاتمی، اظهار داشت: امروز ۳۱ کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر تهران به همراه کاندیداهای اصلاح طلب سایر استان ها و اعضای فعال ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان با خاتمی دیدار کردند.

وی افزود: در این جلسه در رابطه با چگونگی شکل گیری فعالیت ها، مسائل مربوط به شوراها و تقویت شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات شوراها تصریح کرد: در این جلسه مطرح شد که بین دو کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری یعنی عارف و روحانی ائتلاف صورت گرفته و خاتمی و هاشمی گزینه مورد نظر را معرفی کنند.

افشین حبیب زاده یکی دیگر از کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات شوراها نیز درباره دیدار امروز با خاتمی گفت: روز دوشنبه هفته جاری و از سوی شورای هماهنگی اصلاحات نام کاندیدای نهایی و اجماعی ریاست جمهوری که مورد تائید اصلاح طلبان است را اعلام می شود.

وی افزود: در جلسه امروز، خاتمی همچنین بر حضور گسترده و تشویق مردم بر حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد و اعضای ائتلاف اصلاح طلبان هم ائتلاف میان دو کاندیدای اصلاح طلب را خواستار بودند.

همچنین، غلامرضا انصاری کاندیدای اصلاح طلب انتخابات شورای شهر تهران نیز درباره این جلسه و نظر خاتمی نسبت به باقی ماند عارف یا روحانی، گفت: خاتمی منتظر است که نتایج نظرسنجی هایی که محمدعلی نجفی انجام داده است، فردا اعلام شود تا مشخص شود که عارف در صحنه باقی بماند یا روحانی.