به گزارش پارس به نقل از مهر، مجید بهمن زاده ضمن تشریح نتایج دیدار اعضای جبهه اصلاح طلبان با اعضای ستاد روحانی و عارف گفت: در یکی دو روز گذشته با آقایان یونسی از ستاد دکتر روحانی و توفیقی از ستاد دکتر عارف برای رسیدن به ائتلاف رایزنی کرده ایم.

وی با بیان اینکه اعضای این جبهه امروز با عارف نیز دیدار داشته اند، بیان کرد: سخنان مبنی بر انشقاق میان اصلاح طلبان و نیز محکوم کردن ستادهای عارف و روحانی توسط یکدیگر که در بعضی از سایت ها منشر شده است صحت ندارد.

دبیر جبهه اصلاح طلبان با اظهار اینکه آنچه ازماحصل این دیدارها بر می آید این است که روحانی و عارف به راهبرد ارائه شده توسط خاتمی تمکین خواهند کرد، گفت: آنها منتظر راهبرد خاتمی مبنی بر حمایت از یک نفر هستند و وابستگان به هر دو ستاد تمکین این دو نسبت به راهبرد یاد شده را تایید کردند.

وی ادامه داد: حتی از سوی ستاد دکتر عارف، آقای توفیقی کتبا نامه ای ارسال کرده است که نسبت به ائتلاف ایجاد شده پایبند خواهند بود.

بهمن زاده با تاکید بر اینکه تصمیم جبهه اصلاح طلبان نیز حمایت از راهبرد خاتمی و کاندیدای واحد مورد ائتلاف خواهد بود، بیان کرد: در حال حاضر نیز اعضای جبهه اصلاح طلبان در زمینه های سیاسی و اجرایی از هر دو کاندیدا حمایت می کنند.