به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف لحظاتی پیش در جمع مردم ولایی، شهیدپرور و همیشه در صحنه ورامین طی سخنانی با اشاره به مشکلات کنونی جامعه اظهار داشت: در حال حاضر به خاطر برخی از ندانم کاری ها و اختلافات مشکلاتی به وجود آمده است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما می توانیم دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ها و راهکارهایی که ارائه می دهد، خاطر نشان کرد: اگر حرفی با مردم می زنیم باید در چارچوب کارمان باشد.

محمدباقر قالیباف ضمانت حرف های خود را کارنامه کاری اش دانست و افزود: تاکنون هر آنچه به مردم وعده کرده ایم به فضل خدا و با تلاش دلسوزانه مجموعه کاری خود و با پیش گرفتن برنامه ها و راهکارهای مناسب تحقق یافته است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه می توان به سرعت نگرانی های اقتصادی را برطرف کرد، عنوان کرد: با پوست، گوشت و استخوانم مشکلات را می فهمم، ما مسئول وعظ و خطابه نیستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم باید همه چیز را شفاف بدانند و خواسته های به حقی که دارند باید با قدرت پیگیری و به نتیجه برسند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان تصریح کرد: مردم دغدغه های فراوانی در ارتباط با گرانی، مشکلات فرهنگی و اقتصادی دارند که کاملا درست است و باید با توجه به ظرفیت های کشور و تأمل و بررسی و پیگیری راهکارهای مناسب دغدغه های آنها را برطرف کنیم.

این گزارش حاکی است ساعاتی پیش از حضور محمدباقر قالیباف در شهر ورامین جمع زیادی از حامیان وی در مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) ورامین در انتظار ورود محمدباقر قالیباف بودند.

از ساعت ها قبل از حضور قالیباف ترافیک سنگین خیابان ها و معابر اطراف مسجد را در برگرفته بود.

این گزارش حاکی است محمد باقر قالیباف که بعد از ظهر امروز به دشت ورامین سفر کرده بود در دومین مطلب سفر امروز خود با ورود به شهرستان ورامین و حضور بر سر مزار شهدای انقلاب اسلامی به مقام والای شهدای قیام ۱۵ خرداد و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در بیت آیت الله محمودی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت وگو کرد و پس از آن با حضور در مصلی صاحب زمان (عج) در جمع وارثان قیام ۱۵ خرداد به ایراد سخن پرداخت.