به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی اکبریان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اصل انتخابات به بیان رهبری مهم است و رهبری در این زمینه روشنگری لازم را داشته اند و گاهی مواقع سخنرانی های پی در پی ایشان نشان از خلأهایی دارد که دشمن به واسطه آن می خواهد به نظام اسلامی ضربه بزند.

وی ادامه داد: یکی از امتیازات جمهوری اسلامی انتخابات است که این عرصه دشمن را در جای خود می نشاند و تصمیم های آنها را تغییر می دهد.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: حضور مردم موجب اقتدار نظام می شود چراکه دشمن می خواهد از هر عرصه ای علیه انقلاب استفاده کند به عنوان نمونه در انتخابات ریاست جمهوری هدف دشمن این است که چهره ای خاص را به عنوان کاندیدای مورد حمایت رهبری معرفی کند تا اگر این فرد صاحب رأی شود ادعای انتخابات مهندسی شده را کند و اگر نیز رأی نیاورد ادعا کند که کاندیدای مورد حمایت رهبری مقبول نظر مردم واقع نشد.

وی توضیح داد: امروز دشمن می خواهد مردم در انتخابات حاضر نشوند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کنیم و اگر همکاری و تعامل میان همکاران شکل بگیرد ثمره ارزشمندی را شاهد خواهیم بود که نمونه های این موفقیت را در برنامه های مختلف از جمله اعتکاف شاهد بودیم.

اکبریان با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم سالگرد رحلت امام در شهرستان تاکستان، خاطرنشان کرد: مقرر شده بود ۳۰۰۰ نفر به حرم امام (ره) اعزام شوند که این رقم تقلیل یافت چرا که محدودیت هایی بود ولی تعدادی از شهروندانمان به نمایندگی در این مراسم حضور یافتند و همشهریان دیگرمان در تاکستان نیز در مراسم استقبال از زائران شهرهای دیگر همچون تبریز، بیجار، خرم دره و… که از تاکستان عبور می کردند، حضور پررنگی داشتند.

وی اضافه کرد: در مجموع شهرستان تاکستان در اعزام و برگزاری برنامه های سالگرد حضرت امام (ره) عملکرد خوبی داشت به طوری که ۲۳ مراسم ارتحال در شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان تاکستان اضافه کرد: در پنجاهمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد نام و یاد این روز گرامی داشته شد چراکه این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: در آستانه میلاد امام حسین (ع) هستیم که به نام روز پاسدار نام گرفته است که در اهمیت سپاه همین بس که حضرت امام فرمود سپاه نبود کشور نبود که این امر نشان از جایگاه سپاه در حفظ انقلاب دارد.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان تاکستان، گفت: با هماهنگی های انجام شده ۱۳۰۰ نفر در سلامت کامل به حرم امام (ره) اعزام شدند.

مسلم لطفی زاده اظهار کرد: این سفر زیارتی سفر نیم روزه و سختی است که امیدواریم بتوانیم در سال های بعد هرچه بهتر این کار را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: درخواست های مردمی برای حضور در این برنامه بسیار زیاد بود ولی امکانات پاسخگو نبود که امیدواریم در سال آتی به لحاظ کمی و کیفی این روند را رشد دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان، گفت: از سوم شعبان به مدت یک هفته به عنوان هفته پاسدار نام گرفته و این افتخاری است که نصیب پاسداران عزیز شده که روز میلاد امام سوم شیعیان به این نام زینت بخش شده است.

وی یادآور شد: باید از همه ظرفیت های دستگاه ها استفاده شود تا بتوانیم در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی گام جدی و اساسی برداریم که به نظر می رسد مجموعه مدیریت شهرستان تاکستان از مدت ها قبل تلاش فشرده ای را داشته تا انتخابات سالم و پرشور رقم بخورد.