به گزارش پارس، حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که در جلسه اخیر اعضای ائتلاف پیشرفت با آیت الله مهدوی کنی مقرر شد که اعضای ائتلاف نظر نهایی خود را تا آخر هفته گذشته به ایشان اعلام کنند آیا این کار انجام شده است گفت: جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عصر امروز با موضوع انتخابات برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در جلسه امروز آیت الله مهدوی کنی نیز شرکت خواهد کرد، گفت: در جلسه امروز قرار است گزارشی از روند انتخابات و وضعیت ائتلاف پیشرفت ارائه شود و سعی داریم تا به یک جمع بندی برسیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که احتمال توافق میان اعضای ائتلاف وجود دارد اظهار داشت: بنا بر این است که به توافق برسند در غیر این صورت جامعه روحانیت یا سکوت خواهد کرد و یا یک بیانیه کلی صادر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد اختلافات بین اعضای ائتلاف بیشتر شده است گفت: از مدت ها قبل خبر داشتیم که بین دوستان اختلاف نظری هست و این موضوع در مناظره دیروز علنی تر شد.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا قرار بر این بوده که اعضای ائتلاف تا این روزها نظر نهایی خود را به آیت الله مهدوی کنی منتقل کنند، گفت: حتما اعضای ائتلاف نظرشان را به آیت الله مهدوی منتقل می کنند و ایشان هم در جلسه شورای مرکزی مطرح خواهند کرد.