به گزارش پارس به نقل از ایسنا، کامران باقری لنکرانی در جمع هواداران سعید جلیلی در مشهد گفت: در بین این ۸ کاندیدا سعید جلیلی را اصلح می دانم و افتخار می کنم از کسی دفاع می کنم که جوان ترین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم مقام معظم رهبری است.

باقری لنکرانی تصریح کرد: کسی حق ندارد آرمان های ملت را به تمسخر بکشد و دستاوردهای ۳۰ ساله انقلاب را زیر سوال ببرد، اما متاسفانه عده ای ساده زیستی و خدمت به مردم را تمسخر می کنند و تاکید بر عدالت را به سخره می گیرند.

وی خطاب به حاضران اظهار کرد: بعضی نمی خواهند بگذارند گفتمان انقلاب اسلامی مطرح شود و من درخواست می کنم در این یک هفته هرچه در توان دارید برای تبیین گفتمان انقلاب صرف کنید.

این عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: در اقصی نقاط کشور هرجا مومنین و حزب اللهی ها حضور یافتند نشان دادند این گفتمان غریب نیست و مطالبه مردم از هرکسی که انتخاب شود، اجرای گفتمان انقلاب است.

لنکرانی خاطر نشان کرد: کسانی با آدرس های غلط منافع کشور را قربانی منافع دیگران نکنند، بعضی خیال می کنند جمهوری اسلامی با تمام کشورهای جهان سرناسازگاری دارد، در صورتی که از نظر فقهی یکی از اولویت های جمهوری اسلامی ارتباطات بین المللی است و در حال حاضر جمهوری اسلامی یک حکومت فعال در عرصه بین المللی است.

وی تصریح کرد: بعضی ارتباط بین المللی را در تطبیق با قدرت های بزرگ می بینند و فکر می کنند تمام دنیا آمریکای شمالی و اروپا است، در صورتی که دنیای کنونی بسیار بزرگتر شده و قدرت های اقتصادی مهمی در ۱۰ ساله اخیر ظهور کرده اند و این در حالی است که در پنج ساله اخیر رشد اقتصادی اروپا و آمریکا همواره زیر ۵ درصد و در بعضی مواقع منفی بوده است.

وی ادامه داد: ما در موضع اقتدار هستیم و غربی ها اذعان دارند بیشتر از این نمی توانند به کشور ایران فشار بیاورند، چون منافع خودشان را تحت شعاع قرار خواهد داد و آنها اظهار می کنند که نتیجه انتخابات خرداد ۱۳۹۲اساس تاریخ معاصر را رقم خواهد زد.

وی با بیان این که" جهان با شرایط ظالمانه و حاکمیت کفر دست و پنجه نرم می کند" خاطر نشان کرد: کسانی هستند که راه غلط را نشان می دهند و مطرح می کنند که اگر می خواهید به حیات سیاسی خود ادامه دهیم، راهی جز این نداریم که حاکمیت کدخدای جهان را بپذیریم و زیر سلطه آمریکا قرار گیریم، کسانی که این مسیر را توصیه می کنند هیچ نسبتی با آموزه های دینی ندارند.

لنکرانی افزود: کسانی که دم از آشتی می زنند باید بدانند که ما باید با آرمان های امام انقلاب و مردم آشتی کنیم نه با مستکبران و دشمنان ملت.

لنکرانی تصریح کرد: برای غرب انتخابات فرصتی است که انقلاب را از مسیر خود خارج کنند، اما حماسه مردم باعث خواهد شد این انتخابات به نقطه عطفی از جنس ۹ دی و ۲۲ بهمن ها در تاریخ جمهوری اسلامی تبدیل شود.

وی با انتقاد از انحرافات به وجود آمده در مسیر انقلاب اظهار داشت: گلایه می کنیم از فرصتهایی که در ۲،۳ سال اخیر از دست رفت و سرعت حرکت انقلاب را کم کرد؛ یکی از بالاترین انحرافات این بود که افراد برای خود شانیت قائل شدند، کسانی هستند که ملت را به خودشان دعوت می کنند و می گویند من می توانم این کار را انجام دهم اما آقای جلیلی هیچگاه به خودش دعوت نکرده است و دعوتش تنها به گفتمان انقلاب اسلامی است.

لنکرانی اظهار کرد: بعضی افراد جایگاه مدعی و متهم را عوض کرده اند، باید از کسانی که منم منم می کنند و در حاشیه آنها فساد رخ داده است بترسیم و همچنین از کسانی که به واسطه برج سازی و ساختمان سازی افرادی در حاشیه آنها ثروتمند شده اند، بترسیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم عقب گردی در حرکت انقلاب رخ دهد. آفت اصولگرایی امروز اصولگرایی حزبی است و در برابر آن، اصولگرایی گفتمانی قرار دارد و آنچه کشور را به پیش خواهد برد محوریت واقعی ولایت فقیه است و این خط نورانی را مسئولان باید دنبال کنند، بعضی فکر می کنند ولایت فقیه ولایت یک فرد است در صورتی که چنین نیست بلکه به معنای حرکت بر مبنای احکام نورانی اسلام است.

وی با بیان این که" در این هفته شاهد خواهیم بود تخریب ها و حملات بدخواهانه چه بسا به اسم دفاع از اخلاق انجام شود" خاطر نشان کرد: اگر کارهای مهم اجتماعی را سروقت انجام ندهیم دیگر تاثیرگذارنخواهند بود و مانند حادثه عاشورا کسانی که بعد از آن واقعه توبه کرند تاریخ دیگر آنها را به حساب نیاورد و علی رغم اینکه تنها در یک نبرد چهار هزار نفر از توابین شهید شدند هیچ کس آنها را با ۷۲ شهید کربلا مقایسه نمی کند.

وی افزود: نباید بگذاریم اسلام عزیز با قرائت های غیردینی لطمه بخورد و نباید بگذاریم کسانی ما را برای پایداری در برابر ارزشها و آرمان هایمان تمسخر کنند.