به گزارش پارس نیوز، 

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران گفت: ۲۴ مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است که به پیشنهاد مقام معظم رهبری و تائید امام خمینی(ره) صورت گرفت.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد ارتشی مومن، متدین، جهادی و مردمی هستیم که وجودش برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است. گواه ما برای این امر بیانات مقام معظم رهبری درباره ارتش است. ایشان فرمودند ارتش ما یک ارتش متدین است و جا دارد ارتش جمهوری اسلامی ایران را حزب الله بنامیم.

محمدحسنی گفت: عوامل مختلفی باعث شده ارتش به این جایگاه برسد که بخش عمده آن به دلیل فعالیت های سازمان عقیدتی سیاسی است که مقام معظم رهبری از این عملکرد رضایت دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به اقدامات و برنامه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: روزانه بیش از هزار نماز جماعت با جمعیت حدود ۲۰ هزار نفری در ارتش برگزار می‌شود و در حال حاضر ۲۰ هزار فعال قرآنی و ۱۰ هزار فعال در حوزه حدیث در ارتش وجود دارد. همچنین بالای ۱۰۰ هزار نفر بسیجی در پایگاه های بسیج در شهرک های سازمانی ارتش فعالیت دارند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی بیش از ۴۸ هزار شهید مدافع وطن و چندین شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی دارد. نقش ارتش در پاکسازی منطقه از تروریست‌ها بسیار موثر و پررنگ است که روزی حقایق آن گفته خواهد شد.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی دشمنان انقلاب اسلامی را مخاطب قرار داد و تاکید کرد: با ارتش انقلابی، دلاور، شجاع و مقتدر در کنار سپاه انقلاب اسلامی توصیه ای به دشمنان داریم که هرگز فکر تجاوز به میهن اسلامی را نداشته باشند و اگر چنین فکری داشتند پیش از تجاوز حتما آخرین عکس یادگاری‌شان را بگیرند زیرا در صورت تجاوز هرگز زنده باز نخواهند گشت.