به گزارش پارس نیوز، 

علی کرد هم‌چنین بیان کرد: خوشحال کننده ترین خبر دیگری که در این چند روز شنیده‌ام همسویی قوای سه‌گانه با این فرامین مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند قوای سه گانه باید متحد و متفق و همسو برای مبارزه با تحریم‌های ظالمانه در یک سنگر بایستند و راهبرد اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و توسعه دانش بنیان برای اقتصاد مقاومتی را پیش ببرند و فکر کنم آن‌چه که ترامپ دیوانه‌ و ابرجنایتکاران لحاظ کرد، گرچه از نظر دید انسانی و عاطفی یک مساله غیرانسانی بود اما باعث شد که ما متحدتر شویم و دشمن خود را بهتر بشناسیم.

وی تصریح کرد: مسائل کشور تحت فرامین مقام معظم رهبری با حفظ و احترام و پاسداری آرمان‌های مقدس امام دستاوردهای جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی ایران پیش می‌رود. امیدواریم که از تغییرات ارز، تورم، ایجاد تشنج و تبلیغات سوء عبور کنیم. همه ظرفیت‌ها را در کشور داریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی باید در جایگاه خود تولیدات و صادرات کشور را مدیریت کند و با بعضی از معضلات و ناهنجاری‌ها مبارزه کنند؛ چراکه دشمن به خیال خود ایران را زمین گیر تر می‌کند اما به نظر من برعکس شد و ایران هوشیارتر و بیدارتر شد و دشمن خود را بهتر شناخت.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به مردم ایران این خبر خوش را می‌دهم که در رابطه با ارز و تورم نگران نباشند به ویژه آن‌که خادمان آن‌ها در خانه ملت با جلسات فشرده این روزها تورم را کنترل کردند و همه تذکرات را به هیات دولت و رئیس‌جمهور و مجموع وزرا دادند و خروجی جلسات به عنوان راهبرد و راهکار ملت ایران در بخش اقتصادی برای توسعه همه جانبه و کنترل بازار ارز و تهیه سبد کالای عمومی خوش‌ترین خبری است که نمایندگان مردم آن را تصویب کردند.

وی افزود: این کار با کارشناسی و جلوگیری از سوءاستفاده مصوب شده است و به همه افراد نیازمند مخصوصا کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، تعلق می‌گیرد و برای اقشار کم درآمد روستایی و عشایری هم تدابیر خاصی دیده شده است؛ یعنی این‌که ارزاق عمومی به آسانی قابل دسترس مردم خواهد بود.