به گزارش پارس نیوز، 

داریوش قنبری، عضو شورای مرکزی حزب مردمسالاری با اشاره به اظهارات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره جوانگرایی گفت: نگاه به جوانان، نوعی فرصت تلقی می‌شود و همواره جوانان سرمایه‌های کشور هستند.

وی ادامه داد: نگاه رهبری به جوانان همیشه مثبت بوده و همواره آن‌ها را فرصتی برای پیشرفت کشور دانستند که در این راستاست که به مسئولان توصیه کردند تا آنان نیز در این زمینه جوانگرایی را در اولویت خود قرار دهند.

قنبری تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم توسعه کشور  توجه به جمعیت تحصیلکرده جوان کشور است که  از این ظرفیت می‌توان در موقعیت‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد، این مساله در عرصه‌های مختلف جامعه می‌تواند امیدوار کننده باشد که دیدگاه رهبری نیز در همین راستا است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید با گروه‌های سیاسی به خصوص جریان اصلاحات مختلف به مشورت وتبادل نظر بپردازد، اظهار کرد: جریان اصلاحات موفقیت دولت را موفقیت خودشان می‌دانند و برعکس؛ اصلاح‌طلبان از این لحاظ مایلند برای پیشرفت کشور با آقای روحانی همکاری کنند.

قنبری با اشاره به تشکیل کارگروه تعاملی اصلاح‌طلبان با روحانی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه برای کمک به دولت موافقم  چراکه ایجاد همچین کارگروهی می‌تواند در مشورت دادن به رئیس جمهور موثر واقع شود.

قنبری در پایان خاطرنشان کرد: این کارگروه با ارائه راهکار‌های کارشناسانه به رئیس‌جمهور می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند.