به گزارش پارس نیوز، 

سردار علیرضا صباحی‌فر، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا امشب با حضور در جوار مزار شهید 4 ساله جنایت تروریستی اهواز در امامزاده سید صالح خاتون روستای ازان با خانواده این شهید ابراز همدردی کرد.

در حاشیه این دیدار، سعداله اقدامی پدر شهید محمدطاها در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرکردگان  تروریستی داعش در سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفته بود که خون امثال محمد طاها در این آزمون سخت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ریخته شدن خون محمد طاها خون تمام مردم ایران و کشورهای دیگر را به جوش آورد؛ امروز در محل پرتاب موشک‌ها از سوی رزمندگان سپاه اسلام به سمت مقر تروریست‌ها بودم. 

پدر شهید اقدامی تصریح کرد: تمام  آه و ناله‌ها و گریه‌های مردم برای محمد طاها و سایر شهدای جنایت اهواز جمع شد و با غرش‌ موشک‌ها بر سر منفورترین انسان‌های روی زمین آوار شد و همه آن‌ها را به درک واصل کرد.

وی افزود: آن مزدورانی که در داخل کشور بودند در همان صحنه حادثه به درک واصل شدند و صبح امروز با کار اطلاعاتی نیروهای هوافضای سپاه،  مزدوران خارجی هم به درک واصل شدند؛ همین جا از نیروهای هوافضای سپاه پاسداران تشکر می‌کنم.

اقدامی خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای سپاه قابل‌ تقدیر بود و  تمام این تلاش‌ها باعث شد تا افراد مزدوری که در خارج از کشور این نیروها را حمایت می‌کردند به درک واصل شوند.

وی افزود: این مشت آهنین برادران سپاهی و نیروهای مسلح ما بود، باید بدانند که دوران بزن و در رو تمام‌ شده است و این شاید یک حرکت بسیار کوچک برای مقابله با تروریست‌ها بود که روزگار آن‌ها را تیره‌وتار ساخت.

 پدر شهید محمدطاها اقدامی اظهار داشت: خارج نشینان باید بدانند که اگر کوچک‌ترین تعرضی به خاک و ملت ایران داشته باشند، غرش‌های این موشک‌ها بر آسمان کشورها و خانه‌ها و قصرهای آنان فرود خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سؤال که حس او درباره این حمله موشکی چیست، اظهار داشت: اگر آن‌ها با گلوله تن فرزند من را سوراخ کردند، ما با موشک قیام پاسخ آن‌ها را دادیم  و یقیناً حرکت‌های بعدی بسیار محکم‌تر و دردآورتر برای دشمن تکفیری خواهد بود.

پدر شهید اقدامی تصریح کرد: عقده‌ای شدید در دلم بود که حالا حس غرور پیدا کردم، دشمن باید بداند ایران کشوری نیست که هر اقدامی بخواهند انجام دهند، کوچک‌ترین حرکتی با عکس‌العمل سخت مواجه خواهد شد.