به گزارش پارس نیوز، بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت معرفی وزرای اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت، گفت: طبق برخی اخباری که کسب کردم، رئیس‌جمهور، گزینه‌های خود را برای تصدی دو وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان هفته جاری به مجلس معرفی می‌کند.

وی از گزینه‌های رئیس‌جمهور برای وزاتخانه‌های مذکور اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: در صورتی که رئیس‌جمهور تا پایان هفته جاری گزینه‌های این دو وزارتخانه را جهت رأی اعتماد به مجلس معرفی کند، بررسی صلاحیت و برنامه‌‌های آنها در دستورکار نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی قرار می‌‌‌‌گیرد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهور انتظار داریم افرادی را برای تصدی دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز امور اقتصادی و دارایی معرفی کند که بتوانند اوضاع اقتصادی معیشتی مردم را سر و سامان داده و شاهد نوسان قیمت‌ها در بازار نباشیم.

 جلسه استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی در جلسه علنی روز (یکشنبه 4 شهریور) و جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و فاه اجتماعی نیز در جلسه علنی روز چهارشنبه، 17 مرداد امسال در مجلس برگزار شد. رئیس‌جمهور از تاریخ استیضاح وزرا به مدت 3 ماه با انتصاب سرپرست می‌تواند وزرای پیشنهادی را جهت رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.