به گزارش پارس نیوز، سردار ابوالفضل شکارچی درباره آخرین جزئیات اقدام تروریستی صبح امروز(شنبه) که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: آمریکا، اسرائیل و ‌آل سعود همیشه برای دشمنی با ما در میدان هستند و اینگونه اتفاقات بسیار طبیعی است.

وی گفت: یک تیم چهار نفره تروریستی امروز از مخفیگاه‌شان در داخل پارکی که در مقابل بلوار قدس، محل رژه نیروهای مسلح بود به سمت مردم و رژه روندگان تیراندازی کردند که تعدادی به شهادت رسیدند و مجروح شدند.

سردار شکارچی گفت: نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۴ نفر تیم تروریستی را منهدم کردند و هم اکنون ۳ جنازه از این تروریست‌ها در اختیار نیروهای امنیتی است و یک نفر هم دستگیر شده است تا مشخص شود به کجا وابسته بوده و چطور وارد پارک شده اند؟

وی افزود: این تیم تروریستی از فاصله طولانی از داخل پارک به سمت نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که برخی از این تیراندازی‌ها به سمت جایگاه مردم هم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمارهای اعلام شده در خصوص تعداد شهدا و مجروحان ضد و نقیض است، گفت: کل مجروحان و شهدا زیر ۱۰ نفر اعلام شده است که در میان آنها علاوه بر نیروهای رژه رونده، مردم هم هستند.

سردار شکارچی افزود: هر خبری غیر از این خبر تکذیب می‌شود و اخبار تکمیلی را خودمان در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.