به گزارش پارس نیوز، 

امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تذکر به سه وزیر صنعت معدن و تجارت، کشاورزی و اقتصاد و دارائی درباره رها کردن بازار و در تنگنا گذاشتن هیئت‌های حسینی گفت:: متاسفانه تعهدات و قول‌هایی که به هیئت‌ها برای تهیه مایحتاجشان داده شده بود به هیچ وجه عملی نشد و بسیاری از هیئت‌های حسینی سر درگم در بازار به دنباله تهیه اقلامی هستند که با چند برابر قیمت در حال خریدو فروش است.

وی با انتقاد از مشکلاتی که برای خرید مایحتاج هیئت‌های مذهبی که در چند روز گذشته پیش آمده، ادامه داد: مگر می‌شود به یک باره گوشت نایاب شود، مگر در کشور بیماری آمده که نمی‌شود این وضع را مدیریت کرد. قرار بوده به هیئت‌ها کمک شود و این گونه اقلام توسط دولت تامین شود، ولی با خلف وعده این وزارت خانه‌ها این‌روز‌ها مشکلاتی برای هیئت‌های عزاداری حسینی ایجاد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به این که در طول جنگ با آن همه سختی و مشقت به هیئت‌های حسینی تا ۳۰ قلم کالا برای تامین مایحتاجشان کمک می‌شد، افزود: امروز هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

خجسته خاطر تصریح کرد:: این به هم ریختگی‌ها و بی‌برنامه گی‌های وزارت صنعت معدن تجارت، کشاورزی و دیگر وزارت‌خانه‌های دخیل باعث می‌شود تصمیمات قاطع‌تری اتخاذ کند.