به گزارش پارس نیوز، 

علیم یار محمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وقوع حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان شد، گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون عمران دستور داده تا ابعاد این حادثه بررسی و گزارشی در این زمینه به هیئت رئیسه پارلمان ارائه شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای از سوی کمیسیون برای بررسی جوانب این حادثه به کاشان سفر می‌کند، ادامه داد: باید مشخص شود کدامیک از فاکتورهای که در حوادث جاده‌ای دخیل است در این حادثه دخیل بوده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: در تدوین گزارش کمیسیون نظرات پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را اخذ می‌کنیم و سپس گزارش را تدوین و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید براینکه باید با عاملان این حادثه به جد برخورد شود، افزود: در چند ماه گذشته نیز شاهد حادثه برخورد یک تانکر با اتوبوس مسافربری در سنندج بودیم که نمایندگان در همین راستا استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را کلید زدند و اگر در حادثه اخیر نیز کوتاهی از سوی این وزارتخانه رخ داده باشدُ قطعاً یک بند به آن طرح استیضاح درباره این حادثه اخیر افزوده می‌شود.