به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه تأکید کرد که مناسبت های هفته پایانی ماه مبارک رجب و نیز میلادهای هفته اول ماه شعبان المعظم باید هرچه باشکوه تر برگزار شود.

حجت الاسلام مرتضی خادمی دستجردی در نشست هفتگی شورای فرهنگی بعثه مکه گفت: باید برنامه ها به گونه ای تدوین شود که زائران بیشترین بهره را از این مناسبت ها داشته باشند.

براساس این گزارش، دراین جلسه که با حضور رضایی مسئول ستاد عمره مکه و مسئولان بخش های مختلف بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار شد، مسئول دفتر نمایندگی از مجریان خواست که جلسات را در نهایت نظم و در فضا آرایی مناسبی برگزار کنند.

در این نشست مسئول ستاد عمره جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه، آمادگی ستاد عمره را برای هرچه بهتر برگزارشدن مناسبت های این هفته و هفته آینده اعلام کرد.

همچنین دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره اعلام کرد که به مناسبت رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی مراسم باشکوهی با حضور زائران ایرانی در هتل های محل اقامت زائران برگزار می شود.

شایان ذکر است، در هفته جاری مراسم های شهادت امام کاظم (ع) ، رحلت حضرت امام خمینی (ره) و بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و در هفته آینده جشن میلاد مسعود حضرت امام حسین (ع) ، تولد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و میلاد فرخنده امام سجاد (ع) در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.