به گزارش پارس نیوز، 

سردار محمدحسین بابایی عصر امروز در در حاشیه نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان مازندران در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم درباره اتفاقات اخیر شهر بابل و اقدامات سپاه در مقابله با مفاسد اخلاقی و اقتصادی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات و با هماهنگی مقامات قضایی به صورت جدی با جرائم سازمان یافته برخورد می‌کند.

وی افزود: بحث مقابله با مفاسد اقتصادی در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد و در صورت ابلاغ به عنوان ضابط قضایی با جرائم برخورد می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اقدامات خوبی در راستای کشف انبار‌های احتکار شده در استان صورت گرفته و چند انبار از اقلام مورد نیاز مردم در شهر‌های ساری، قایم شهر، سیمرغ، بابل و آمل کشف شد.

بابایی گفت: این اقدامات ماحصل زحمات و اطلاعات دلسوزانه مردم بوده که در اختیار ما قرار می‌گیرد و دلسوزانه توسط شبکه بزرگ بسیج پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه خدماتی که موجب رفاه و آسایش مردم شود مورد حمایت ما قرار می‌گیرد، افزود: مسئولان پاکدست و مردم از کشف فساد اخلاقی و اقتصادی و مقابله با آن‌ها خوشحال می‌شوند.

بابایی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتقاد به این اصل که باید از حق مردم صیانت شود بدون ملاحظه با مفسدین اقتصادی و اخلاقی برخورد می‌کند.