به گزارش پارس ، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: معاونت سیما و نمایندگان کاندیداها در مورد روند برگزاری مناظره ها بین ۸ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد دادند که سوالات تستی و تصاویر حذف شود که این پیشنهاد به تایید کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری رسید.

وی افزود: بر این اساس در قسمت دوم مناظره به جای سوالات تستی و تصاویر، یک سوال مشترک از هر کاندیدا پرسیده می شود که آنها پاسخگوی این سوال خواهند بود.

نماینده ساری همچنین با بیان اینکه زمان انجام مناظره همان ۴ ساعت است گفت: در مناظره ی قبلی کاندیداها برای پاسخ به هر سوال ۳ دقیقه زمان صحبت و ۲ دقیقه زمان برای نقد داشتند که این مجموعه زمان پاسخ به هر سوال از ۵ دقیقه ای به ۷ دقیقه افزایش یافت.

سوالات تستی، نقطه ای و پخش تصاویر در مناظره های انتخاباتی حذف شد

همچنین نماینده دادستان کل کشور در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مناظره ها گفت: سوالات تستی، نقطه ای و نیز پخش تصاویر در مناظره های انتخاباتی حذف شد.

ناصر سراج در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تغییراتی نیز در زمان پخش مناظره های انتخاباتی اعمال شده است.

شنبه - ۱۱ خرداد ماه - جلسه ای در زمینه تغییر روند برگزاری مناظره های انتخاباتی با حضور معاون سیاسی صداوسیما و نیز نمایندگان ستاد کاندیداها در صداوسیما برگزار شد.