به گزارش پارس نیوز، 

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درباره استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و امور دارایی، اظهار کرد: بنده معتقدم که دولت در آستانه طرح سوال از رئیس جمهور، می‌خواهد کرباسیان را قربانی کند تا به نوعی صورت مسئله را پاک کند.

وی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد آنطور که باید و شاید نقشی در اقتصاد مملکت ندارد، گفت: مهم‌ترین رکن اقتصاد ما، بانک مرکزی است و این نهاد است که چوب حراج به ذخایر ارزی و طلای کشور زد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با بیان اینکه از سوی دیگر وزیر اقتصاد نقشی در انتخاب رئیس بانک مرکزی ندارد، تصریح کرد: تمام مشکلات اقتصاد از گور بانک مرکزی بلند می‌شود.

خضری تاکید کرد: از آنجایی که رئیس جمهور باید در این هفته برای پاسخگویی به نمایندگان به مجلس بیاید، می‌خواهد تلطیف امور کند و وزیر اقتصاد را به مسلخگاه فرستاد تا قربانی خودش کند.

وی ادامه داد: بهتر بود که رئیس جمهور بسیار زودتر و حتی پیش از استیضاح ربیعی برای پاسخگویی به وکلای ملت به مجلس می‌آمد، اما در این بازه زمانی با مطرح کردن بحث استیضاح کرباسیان، دولت به دنبال تحت الشعاع قرار دادن سوال از رئیس جمهور است.

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: دولت بهتر است ضعیف کُشی نکند و مقصران اصلی کاهش ارزش پول ملی و نوسانات ارزی و مشکلات معیشتی را مورد بازخواست قرار دهد.

خضری با بیان اینکه امیدوارم استیضاح کرباسیان رأی نیاورد، تصریح کرد: از آنجایی که دست دولت برای نمایندگان مجلس رو شده است، به احتمال زیاد وزیر اقتصاد و امور دارایی بار دیگر از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد.