به گزارش پارس ، به نقل از فارس از ارومیه محمدباقر قالیباف ظهر امروز در دیدار با تولید کنندگان و کارگران شهرستان ارومیه، اظهار داشت: اگر در زمینه تولید با مشکل مواجه باشیم در کشور مشکلات در سایر بخش ها نیز یکی پس از دیگری خود را بروز می دهند.

وی با تاکید بر افزایش تولید در بخش های مختلف، تصریح کرد: وقتی تصمیم داریم به عنوان قدرت منطقه ای مطرح شویم باید بتوانیم میزان تولید در واحدهای تولیدی را افزایش دهیم.

قالیباف افزود: علاوه بر تولید کالا باید بتوانیم عزت و اقتدار خود را حفظ و در راستای تولید عزت و افتخار ایران گام برداریم.

کاندیدای یازدهم دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اداره کشور دچار سوء مدیریت شده است به طوری که سوء مدیریت کشور را در بخش های مختلف دچار مشکلات بی شماری کرده است.

قالیباف با بیان اینکه ایران دارای ذخایر متعدد و منابع غنی است، اظهار داشت: ما در ایران به مانند خانواده ای هستیم که پول دارد ولی نحوه هزینه کرد آن را بلد نیست.

وی با اشاره به برنامه های خود، اعلام کرد: مهم ترین موضوعی که پیگیری خواهم کرد موضع اقتصاد است.

قالیباف ادامه داد: توجه به کشاورزی، دامداری و سایر حوزه ها را که می تواند سبب پویایی اقتصادی شود را فراموش نمی کنم.

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی های خود آنچه قابلیت اجرایی دارد، در نظر گرفته ام، افزود: نباید متکی به منابع بانکی و وام باشیم و لازم است در زمینه اقتصادی بتوانیم تولید محور باشیم.

قالیباف وجود برنامه ریزی را یکی از اساسی ترین موارد در این زمینه اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی در کارها سبب می شود استوارتر جلو رویم و در شهرداری تهران نیز به این امر توجه ویژه ای داشتم.

در دیدار مردمی محمد باقر قالیباف تنی چند از نمایندگان مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی او را همراهی می کردند.