به گزارش پارس ، به نقل از فارس، دبیر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۲ گفت: پیامکی از سوی مجلس به نمایندگان ارسال شده که مجلس دوشنبه نیز جلسه علنی نخواهد داشت و بر همین اساس به طور قطع بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه به هفته آینده موکول می شود.

ایرج ندیمی گفت: با توجه به تعطیلی مجلس در این هفته قطعا بررسی و اصلاح بودجه در هفته جاری در مجلس انجام نخواهد شد و رفع ایرادات بودجه در هفته آینده در برنامه کاری مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه این هفته، هفته سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه است، پیش از این به نمایندگان گفته شده بود که چنانچه بودجه از سوی شورای نگهبان به مجلس ارائه شود مجلس روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی خواهد داشت و این مسئله به اطلاع نمایندگان خواهد رسید. اما علاوه بر تعطیلی امروز، پیامکی از سوی مجلس به نمایندگان ارسال شده که در روز دوشنبه نیز مجلس جلسه علنی نخواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: با این حساب بررسی بودجه به منظور اصلاح آن و تامین نظر شورای نگهبان در این خصوص در هفته آینده انجام می شود و هر روز که نظر شورا درباره بودجه به مجلس برسد، ابتدا در کمیسیون تلفیق و روز بعد آن در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان می تواند ظرف ۱۰ روز لایحه مصوب بودجه در مجلس را مورد بررسی قرار دهد و می تواند ۱۰ روز دیگر نیز برای بررسی آن درخواست کند.