به گزارش پارس نیوز، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در خصوص جلسه روز گذشته این فراکسیون درباره سوال از رئیس جمهور، اظهارداشت: در ابتدای جلسه حاجی بابایی رئیس فراکسیون موضوع جلسه را تشریح کرد و گفت که جلسه سؤال از رئیس جمهور باید مدیریت شود تا هم سؤالات اساسی با منطق ولی مستدل مطرح شود و رئیس جمهور هم باید به مسائل و مشکلات اساسی پاسخ دهد.

وی گفت: هدف از طرح سوال هم کاهش تنش ها، ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر، پاسخ به ابهامات و در نهایت کمک به حل مشکلات مردم است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی افزود: در ادامه جلسه ساداتی نژاد، ابطحی، شکری، شهریاری، قاضی پور، نقوی حسینی، چنارانی، فرهنگی، زاهدی، عدل هاشمی، کوهکن، دهمرده، عباسی، پورمختار، امیری فراهانی، مصری و گلمرادی اظهارنظر کردند.

نقوی حسینی تصریح کرد: جمع بندی این جلسه این بود که سؤال از رئیس جمهور باید به یک فرصت برای نظام تبدیل شود و به حل مشکلات کشور کمک کند، بنابراین باید سؤالات مبتنی بر آمار و ارقام و اطلاعات دقیق باشد به نحوی که کرامت مجلس و دولت حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد استیضاح وزرا نیز تأکید شد که مسئله اصلی کشور، مسئله اقتصادی است و باید وزرای اقتصادی محور استیضاح باشند تا مشکلی از مشکلات مردم حل شود.