به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدرضا نقدی امروز در جمع مسئولان مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا در تمامی شاخصه هایش سقوط کرده است، اظهار کرد: در این کشور ۲ میلیون ۳۵۰ هزار زندانی در زندان های این کشور به سر می برند.

وی تعداد زندانی های این کشور را سه برابر جمعیت خراسان جنوبی دانست و ادامه داد: این در شرایطی است که در این کشور بسیاری از بزهکاری ها جرم محسوب نمی شود.

جنگ آمریکا بر سر اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دنیا در حال یک پیچ تاریخی است، تصریح کرد: بشریت دنبال راهی است که تمدن غرب نمی تواند جواب آن را بدهد.

نقدی راه هدایت بشریت را اسلام عنوان کرد و یادآور شد: جنگ آمریکا با ایران بر سر مسئله هسته ای نیست بلکه بر سر اسلام است.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی با تحمیل جنگ نظامی بر ما موفق نبودند، اذعان داشت: علاوه بر آن جنگ سیاسی را برای ما رقم زدند که در این زمینه نیز موفق نبودند.

آغاز جنگ فرهنگی بعد از جنگ تحمیلی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز جنگ فرهنگی غربی ها بعد از پایان جنگ تحمیلی خبر داد و افزود: شبکه های ماهواره ای، مواد مخدر و درست کردن نهادهای به ظاهر علمی برای نفوذ به دانشگاه ها از جمله جنگ فرهنگی غرب علیه ایران بوده است.

نقدی با بیان اینکه غربی ها از سال ۸۷ طرح های جدیدی برای مبارزه فرهنگی علیه ایران ریختند، متذکر شد: مواد مخدر را افزایش دادند شبکه های ماهواره ای را بیشتر کردند و به پخش فیلم های مبتذل در بین مردم پرداختند.

وی با بیان اینکه غربی ها این را درک کرده اند که می توانند از حوزه فرهنگی به ما ضربه وارد کنند، اضافه کرد: از تمامی تلاش خود در این زمینه فروگذار نمی کنند.

کشف ۷۰۰ تن مواد مخدر در سال گذشته

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کشف ۷۰۰ تن مواد مخدر در سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: غربی ها برای ضربه زدن به ما حتی کشت خشخاش را در افغانستان مکانیزه کرده اند.

نقدی ادامه داد: تعداد ۱۲۰ شبکه تلوزیونی غربی به زبان ایرانی علیه فرهنگ ما فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال افول است، خاطرنشان کرد: جنگ فرهنگی در دراز مدت جواب می دهد در صورتی که برای غربی ها وقتی باقی نمانده است.