به گزارش پارس به نقل از ایسنا،   در متن این بیانیه آمده است:

« ملت شریف ایران؛ اکنون که میهن بزرگ و اسلامی ما خود را برای رویدادی عظیم و سرنوشت ساز آماده می کند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فضایی آزاد و عادلانه را در اختیار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سلایق گوناگون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی قرار داده است تا بتوانند ضمن معرفی سوابق خود به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود بپردازند. متأسفانه در شبهای اخیر مشاهده گردید که تعدادی از کاندیداهای محترم انتخابات از طیف ها مختلف سیاسی اقدام به استفاده از نص شعارها و برنامه های انتخاباتی دکتر محسن رضایی نظیر لزوم توجه ویژه به اقوام ایرانی، اعطاء یارانه سبز به کشاورزان و تلاش جهت ممانعت از شکستن عزت خانواده های ایرانی شده اند.

ضمن احترام به این برادران گرانقدر و تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش همه نامزدهای انتخابات به اهمیت حفظ عزت خانواده ها وشرافت اقوام غیور ایرانی شما مردم بصیر و تیز بین را با عنایت به آیه شریفه ( (فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه) ) به بازخوانی دیدگاه ها و شعارهای انتخاباتی جناب آقای دکتر محسن رضایی که طی ماه های اخیر در رسانه های عمومی و معتبر منتشر شده است، دعوت می نماییم.

در پایان از تمامی نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری تقاضا می نماییم تا با رعایت تقوای الهی و اخلاق حسنه انتخاباتی زمینه لازم برای تحقق حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران را فراهم نمایند. »