به گزارش پارس، پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف در گفتگو با فارس، از سفر فردا (یکشنبه) ۱۲ خردادماه این نامزد انتخابات به استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبرداد.

وی ادامه داد: آقای قالیباف صبح یکشنبه وارد مرکز استان آذربایجان غربی می شود و پس از زیارت مرقد شهدای انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله حسنی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

اسماعیلی اعلام کرد که قالیباف ساعت ۱۰: ۴۵ روز یاد شده در محل سالن ۳ هزار نفری واقع در خیابان ورزش حضور یافته و میان مردم مومن و غیور ارومیه سخنرانی می کند.

وی اضافه کرد: آقای قالیباف سپس راهی استان آذربایجان شرقی می شود و در مسیر نیز با مردم بخش ها و روستاهای منطقه دیدار می کند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با بیان اینکه این نامزد انتخابات پس از ورود به تبریز و زیارت مرقد پاک شهدای انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز دیدار و گفت وگو می کند، تصریح کرد: پس از آن نیز دیدار و سخنرانی در جمع مردم متدین و شریف تبریز راس ساعت ۱۶: ۴۵ در محل ورزشگاه شهید شریفی برنامه ریزی شده است.