به گزارش پارس نیوز، 

زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس با دستور برگزاری انتخابات متقاضیان عضویت در مجامع، شورا‌ها و هیات‌ها برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس و با برگزاری انتخابات، کاندیدا‌های عضویت در مجامع، شورا‌ها و هیات‌ها تعیین شدند.

«براساس آراء اعضا، عین الله شریف پور و انارکی محمدی به عنوان کاندیدا‌ها برای انتخاب عضو در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صحن علنی مجلس معرفی شدند».

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بر اساس حداکثر آراء‌مأخوذه، محمد حسن نژاد معصومه آقاپور علیشاهی، محمود بهمنی و احمد انارکی محمدی به عنوان کاندیدا‌های عضویت در شورای اقتصاد از سوی کمیسیون اقتصادی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین سید فرید موسوی و انارکی محمدی به عنوان کاندیدا‌ها برای عضویت ناظر در هیات امنای صندوق توسعه ملی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین به انتخابات عضویت در شورای عالی اصناف کشور هم اشاره و تصریح کرد: به موجب آن قرجه طیار، علی اکبر کریمی، سیدناصر موسوی لارگانی و سید کاظم دلخوش به عنوان کاندیدا‌های عضویت در شورای عالی اصناف کشور از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس به صحن علنی معرفی شدند.

سعیدی عنوان کرد: همچنین الیاس حضرتی و حسین زاده بحرینی به عنوان کاندیدا‌های عضو ناظر در شورای پول و اعتبار به صحن علنی مجلس از سوی کمیسیون اقتصادی معرفی شدند.

وی همچنین اعلام کرد که کاندیدا‌های عضویت ناظر در شورای عالی بیمه تعیین شدند که براین اساس اسماعیلی، موسوی لارگانی، عامر کعبی و کبیری به عنوان کاندیدا‌های عضویت ناظر در شورای عالی بیمه به صحن علنی مجلس معرفی شدند.