به گزارش پارس نیوز، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور جوابیه‌ای به درج مطلبی در روزنامه جمهوری اسلامی درباره محسن رضایی دبیر این مجمع واکنش نشان داد.

بنابر این گزارش در این جوابیه آمده است: روزنامه جمهوری اسلامی و برخی سایت‌ها بر اساس فیلمی تقطیع شده از گفتگوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه گفتگوی ویژه خبری که در سال 1394 و در ایام برگزاری مذاکرات برجام و تهدیدات نظامی آن زمان انجام شده است، به هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به ارتش آمریکا و گروگان گرفتن سربازان آنها در صورت حمله به ایران، خرده گرفته و با ادبیاتی به دور از  انصاف، قضاوتی ناروا داشته‌اند.

در بخش دیگری از جوابیه روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: البته طی هفته اخیر این چندمین بار است که از رسانه بی بی سی گرفته تا چند سایت داخلی با طرح مسائل مختلفی نسبت به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام به درج مطالب اهانت آمیز کرده اند. این تحرکات مشکوک، در متن مطالب روزنامه جمهوری اسلامی، هوشیاری گردانندگان آن  و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مقابله با نفوذ منافقان و عوامل استکبار در جامعه ارجمند رسانه‌ای را طلب می نماید.

لازم به ذکر است این روزنامه روز گذشته با استناد به بخشی از اظهار نظر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گذشته، درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران، آن را عجیب خوانده و از وی انتقاد کرده بود.