به گزارش پارس نیوز، 

جمعی از نمایندگان شورای اسلامی طی نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ضمن تأکید بر لزوم تغییر کابینه دولت نوشتند: در صورتی که در روز‌های آینده کابینه اقتصادی خود را برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی مردم ترمیم نکنید به استیضاح‌کنندگان خواهیم پیوست.

این خبر را رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به فارس داد و افزود: نمایندگان مجلس مدتی پیش از آقای روحانی خواستند کابینه اقتصادی دولت را تغییر دهد، اما متأسفانه تاکنون به جز رئیس کل بانک مرکزی هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ نداده است.

وی به لزوم توجه دولت به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس به دنبال کمک به دولت هستند، اما اولین گام برای کمک را خود دولت باید بردارد.

خضری با تأکید براینکه برخی از اعضای تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی امکان مدیریت عرصه را ندارند، اظهار داشت: بهتر است شخص آقای روحانی ترمیم کابینه را دنبال کند، اما ما زمان زیادی هم نمی‌توانیم منتظر اقدام رئیس جمهور بمانیم.

نماینده سردشت و پیرانشهر به تهیه و تدوین طرح استیضاح چهار وزیر اقتصادی دولت در مجلس اشاره کرد و گفت: ما جزو تهیه‌کنندگان این طرح نیستیم، اما اگر آقای روحانی اهتمامی برای تغییر کابینه یعنی این چهار وزیر و همچنین آقای نوبخت نداشته باشد به جمع استیضاح کنندگان خواهیم پیوست.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! مردم از ما انتظار دارند کاری انجام دهیم و ما منتظریم شما تیم اقتصادی خود را ترمیم کنید، اما گویا شما اقدامی در این زمینه انجام نخواهید داد و برای همین است که ما دومین نامه را نیز به شما نوشتیم تا اگر اقدامی از سوی دولت ندیدیم خودمان وارد عمل شویم.